donderdag 3 maart 2011

Candy - Badges Spiderman

Pronty presenteert de meest moderne en complete geborduurde opstrijkbare motieven collectie om je kleding te pimpen! Met deze producten worden je creative fantasieën werkelijkheid. Opstrijkbare badges zijn dé manier om dat ene speciale kledingstuk te maken, of misschien wel een persoonlijk kado met een speciale boodschap. Wij verkopen 1001 verschillende designs en met deze badges voeg je net dat beetje extra toe om je kunstwerkje af te maken.



We geven nu een set met maar liefst 8 Badges Spiderman weg! Wat moet je doen?

1.) voeg je naam en URL toe m.b.v. Mr. Linky
2.) plaats het "Pronty Candy logo" op je eigen blog met een link
3.) wordt volger

De winnaar wordt bekend gemaakt op donderdag 10 maart a.s. Kom dus volgende week donderdag zelf even kijken of je gewonnen hebt of niet. Iedereen veel succes gewenst!

8 opmerkingen:

  1. Hoi,

    Leuke candy en ik wil graag een gokje wagen, zal de candy op mijn blog zetten.
    En volger ben ik ook geworden.

    Gr...Bep

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk dat er nu een blog en is en deze gave candy doe ik graag mee ! GR Joyce

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik heb me aangemeld. Was al steeds aan het kijken op de site. Maar nu kan ik het allemaal volgen op het blog.
    De candy staat al keurig op mijn blog

    groetjes anita

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Echt superleuk, ben volger geworden hoor! Ik zie/hoor graag meer van jullie :-) Heel veel succes gewenst, groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ohh leuk ! een toffe candy.
    Ik ben al volger geworden en doe graag mee met de candy.

    Groetjes Peggy ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. WOW great Candy Follower bin ich jetzt auch und verlinkt seit Ihr in meiner Siodebar!!!
    Hugs Drea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk eindelijk een blog, een snelle manier om op de hoogte van alles te blijven. Candy is natuurlijk ook geweldig!

    groetjes paulien

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk dat er nu ook een pronty blog is en wat leuk dat jullie starten met een candy. Ik denk dat ik mijn zoon helemaal blij zou kunnen maken met Spiderman. groeten Aartje

    BeantwoordenVerwijderen