vrijdag 15 juni 2012

Hertje in de wei

Schattig, een geborduurde strijkapplikatie met een hertje. Altijd leuk in een babykamer, op een kussen of een lampje. Heel eenvoudig zelf aan te brengen dus je kunt er alle kanten mee op.


Op bovenstaand voorbeeld zie je hoe je heel eenvoudig een zelfgemaakt kussentje kunt pimpen. Door er een applikatie op te strijken maak je er een uniek gepersonaliseerd produkt van! Deze beide strijkapplikaties zijn o.a. verkrijgbaar bij Applicaties-en-zo voor slechts € 2,25 per stuk.

Vandaag geven we een setje van bovenstaande 2 strijkapplikaties weg. Wat moet je doen?

1.) voeg je naam en URL toe m.b.v. Mr. Linky
2.) plaats het PRONTY Candy logo op je eigen blog met een link
3.) wordt volger

Deze candy loopt tot zondagavond 17 juni 21.00 uur en dan zullen we een winnaar kiezen met random. Iedereen weer een fijne dag gewenst!

10 opmerkingen:

  1. Nou ja zeg, wat léuk! Ik ben dol op hertjes en konijntjes en waag dan ook graag een gokje. Bedankt voor deze leuke kans! Volgster ben ik al een tijd en ik heb jullie logo op m'n blog geplaatst hoor! Groetjes, Ira

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik doe heel graag mee want ze zijn echt heel erg schattig. ik zal het logo nog even op mijn blog zetten!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. o nog een tip: misschien is het handig als je de woordverificatie uitzet, want dat is best wel irritant!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingen hebben ze bij Pronty, echt gaaf.
    groetjes Joke Smits

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke applicaties! Ik ben volger geworden en heb een link op mijn blog gezet.

    Groetjes,
    Janny

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuk hoor, hertjes zijn altijd schattig! Enige applicaties. Ik wordt volger en plaats een link op mijn blog. Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuk hoor, hertjes zijn altijd schattig! Enige applicaties. Ik wordt volger en plaats een link op mijn blog. Groetjes Simone

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Leuke candy, heel origineel!
    Het logo komt op mijn blog te staan!
    Succes iedereen!

    Liefs, San

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Lovely Candy - Thanks for the chance to win.

    Hugs
    Penni
    X

    BeantwoordenVerwijderen